კათედრის სამუშაო გეგმა
ქ. თბილისის 26-ე საჯარო სკოლის
მათემატიკის კათედრა
სამუშაო გეგმა
მათემატიკის კათედრა (2014-2015წ.წ.)
#
|
კათედრის მიერ შესასრულებელი სამუშაო
|
მუშაობის
ფორმები
|
პასუხისმგებელი
|
თვე,
რიცხვი
|
შენიშვნა
|
1
|
შერჩეული სახელმძღვანელოების განხილვა;მოსწავლეთა შეფასების კომპონენტებისა და კრიტერიუმების შერჩევა; ეროვნული სასწავლოგეგმის განხილვა, საგნობრივი სტანდარტისგანხილვა კლასების მიხედვით; მასწავლებლისრეიტინგის დასადგენი კრიტერიუმებისშემუშავება.
|
კათედრის სხდომა |
კათედრა
|
სექტემბერი |
|
2
|
მონიტორინგი საგანმანათლებლო სტანდარტისშესრულებაზე.
|
მასწავლებელთა და მოსწავლეთა ანკეტირება– გამოკითხვა
|
კათედრის გამგე; დირექცია
|
თითოეული სემესტრის ბოლოს
|
|
3
|
პროფესიული განვითარების გზების დასახვა,რეკომენდაციების შემუშავება ახალიმეთოდოლოგიებისა და Mმიდგომების შესახებ,სასწავლო პროცესის დაგეგმვა მისაღწევიშედეგების მიხედვით.
|
კათედრის სხდომები, ტრენინგები,
სემინარები
|
კათედრა
|
სასწავლო წლის განმავლობაში
|
|
4
|
კონფერენციის ჩატარება
|
კათედრის წევრები
|
მარტი
|
||
5
|
კონკურსების ჩატარება
|
კათედრის წევრები
|
დეკემბერი მაისი
|
||
6
|
გაკვეთილებზე ურთიერთდასწრება,გამოცდილების გაზიარება
|
გაკვეთილი და შემდგომი დისკუსია
|
კათედრის წევრები
|
სასწავლო წლის განმავლობაში
|
|
7
|
მასწავლებელთა სასერთიფიკაციოგამოცდისთვის მომზადება კათედრაზე.
|
საგამოცდო საკითხების განაწილება და მათი პრეზენტაცია კათედრის
სხდომაზე
|
კათედრის წევრები
|
თვეში ერთხელ
|
|
8
|
მასწავლებელთა პორტფოლიოს შექმნა;
|
მასწავლებლების მიერ გაკვეთილის გეგმებისა და ანგარიშების
წარმოდგენა
|
კათედრის წევრები
|
Nნოემბერი
|
9
|
მასწავლებლების მიერ ელექტრონულიჟურნალისა და საკუთარი ბლოგებისშექმნა
|
გონაშვილი
|
წლის განმავლობაში
|
||
10
|
საუკეთესო პედაგოგის გამოვლენა; საუკეთესო კლასის და საუკეთესო
მოსწავლეების დადგენა და წახალისება
|
კათედრის სხდომაზე მიღებული გადაწყვეტილება
|
კათედრა
|
2014-2015სასწავლო წლის ბოლოს
|
|
11
|
კათედრის სხდომების ჩატარება
|
კათედრის გამგე
|
|||
12
|
სასწავლო პროცესის მონიტორინგი
|
სასკოლო წერების ორგანიზება და ანალიზი
|
დირექცია
|
I და IIსემესტრის ბოლოს
|
|
13
|
კათედრებს შორის თანამშრომლობა
|
ინტეგრირებული გაკვეთილების ჩატარება
|
კათედრის წევრები
|
წლის განმავლობაში
|
|
14
|
შიდა სასკოლო მათემატიკური ოლიმპიადის ორგანიზება და
გამარჯვებულების წარგზავნა ეროვნულ სასწავლო ოლიმპიადაზე
|
კათედრა
|
ნოემბერი
|
||
15
|
მზადება პრეტესტებისათვის
|
||||
16
|
კათედრის წევრების მიერ განვლილი სასწავლო წლის შეფასება
|
კათედრა
|
ივნისი
|
მასწავლებელთა ურთიერთდასწრების
ცხრილი
ცხრილი
გონაშვილი
|
კაპანაძე
|
კობზონაძე
|
გაბაიძე
|
კახეთელიძე
|
|
გონაშვილი
|
|||||
კაპანაძე
|
|||||
კობზონაძე
|
|||||
გაბაიძე
|
|||||
კახეთელიძე
|
მოსწავლის შეფასების სისტემა
მუხლი 15. მოსწავლის შეფასების მიზანი, პრინციპები და მიდგომები
1. მოსწავლის შეფასების მიზანია სწავლა-სწავლების ხარისხის მართვა, რაც გულისხმობს სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებაზე
ზრუნვასა და კონტროლს.
2. მოსწავლის აკადემიური მიღწევის შეფასება უნდა იყოს ხშირი და მრავალმხრივი; მან ხელი უნდა შეუწყოს:მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას, მათი შესაძლებლობების
გამოვლენას, სხვადასხვა პოტენციალის მქონე მოსწავლეთათვის
თანაბარი პირობების შექმნას.
3. მოსწავლე უნდა შეფასდეს სხვადასხვა ფორმებით (ესსე, პროექტის მომზადება, ზეპირი გამოსვლა, ექსპერიმენტის
ჩატარება, ცდის ჩატარება, წარმოდგენა, წერითი, ფერწერული ან სხვა ტიპის ნამუშევარი, არგუმენტირებული
მსჯელობა და სხვ.).
მუხლი 16. განმსაზღვრელი და
განმავითარებელი შეფასება
1. სკოლაში გამოიყენება ორი ტიპის შეფასება: განმსაზღვრელი და
განმავითარებელი.
2. განმსაზღვრელი შეფასება აკონტროლებს სწავლის ხარისხს, ადგენს
მოსწავლის მიღწევის დონეს ეროვნული
სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ მიზნებთან მიმართებაში. განმსაზღვრელ შეფასებაში იწერება ქულა.
3. განმავითარებელი შეფასება აკონტროლებს თითოეული მოსწავლის
განვითარების დინამიკას და ხელს უწყობს სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებას.
განმავითარებელი შეფასებისას გამოიყენება ისეთი საშუალებები, როგორიცაა სიტყვიერი
კომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვების ფურცელი, თვითშეფასებისა და
ურთიერთშეფასების სქემა და სხვ.
ქულები
|
შეფასების დონეები
|
10
|
მაღალი
|
9
|
|
8
|
საშუალოზე მაღალი
|
7
|
|
6
|
საშუალო
|
5
|
|
4
|
საშუალოზე დაბალი
|
3
|
|
2
|
დაბალი
|
1
|
4. განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
შეფასებების აღწერილობა
შეფასება
|
საგაკვეთილო პროცესში მონაწილეობა, მობილიზება,
-1-
|
წაკითხული ინფორმაციის შეჯამება, გუნდურობა
-2-
|
დისკუსიაში მონაწილეობა,
კამათში მონაწილეობა
-3-
|
საკუთარი მოსაზრებების დასაბუთება
-4-
|
მსჯელობა,უმარტივესი
სტანდარტული გამოთვლების ჩატარება
-5-
|
კომუნიკაცია
-6-
|
1-2 ქულა
|
პასიურია, არ უსმენს მოსაუბრეს, არ იცავს ეთიკურ ნორმებს;
|
ვერ ახერხებს წაკითხულის შეჯამებას, არ თანამშრომლობს კლასთან;
|
მონაწილეობს,დასმული კითხვებიარამიზნობრივი და უშინაარსოა, არ იცავს კამათის წესებს
|
უჭირს საკუთარი მოსაზრების გამყარება არგუმენტებით
|
უჭირს მარტივი მათემატიკური გამოთვლების ჩატარება, ვარაუდისგამოთქმა და კვლევა
|
უჭირს მარტივი მათემატიკური ობიექტის სახელწოდების დაძირითადი თვისებების გამეორება
|
3-4 ქულა
|
საგაკვეთილო
პროცესში ნაწილობრივაა ჩართული, უჭირს ყურადღების
კონცენტრირება
|
ნაწილობრივ
ახერხებს წაკითხულის
შეჯამებას, არ თანამშრომლობს ჯგუფთან
|
მონაწილეობს,დასმული კითხვებიზოგჯერ არამიზნობრივი და უშინაარსოა, არ იცავს კამათის წესებს
|
ნაწილობრივ
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების
გამყარებას არგუმენტებით,საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია
|
უჭირს ვარაუდის
გამოთქმა,კვლევა კერძო მაგალითებზე,მსჯელობის ხაზის განვითარება
|
უჭირს მარტივი
მათემატიკური ობიექტის
ძირითადი თვისებების
გამეორება
|
5-6 ქულა
|
გაკვეთილში ნაწილობრივაა ჩართული,
უჭირს ყურადღების კონცენტრირება,
იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,
ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს;
|
ნაწილობრივ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვსწვლილი;
|
მონაწილეობს დისკუსიაში,დასმული კითხვებიზოგჯერ უმიზნო და უშინაარსოა; ვერიცავს კამათის წესებს;
|
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას მწირი ფაქტებითა და არგუმენტებით,საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია;
|
ნაწილობრივ ახერხებს მარტივი მათემატიკური ობიექტის თვისებების გადმოცემას,ვარაუდის გამოთქმას,მარტივი გამოთვლების ჩატარებას
|
ახერხებს მარტივი მათემატიკური ობიექტის სახელწოდების და ძირითადი თვისებების გადმოცემას
|
7-8 ქულა
|
გაკვეთილზე ხშირად აქტიურია,მობილიზებულია, უსმენს მოსაუბრეს,იცავს ეთიკის ნორმებს;
|
კარგად ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია , ჯგუფის მუშაობაში შეაქვსწვლილი,თანამშრომლობს;
|
მონაწილეობს დისკუსიაში,დასმული კითხვები მიზნობრივი და შინაარსიანია;პასუხობს კითხვებზე დასაბუთებულად, იცავს კამათისწესებს;
|
ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების გამ-ამყარებასფაქტებითა და არგუმენტებით,საკითხის დასმისას კონკრეტულია;
|
შეუძლიამათემატიკური სახელწოდების და ძირითადი თვისებებისგადმოცემა,მსჯელობისას ახერხებს საკითხის არსის წარმოჩენა;
მათემატიკური სტანდარტული გამოთვლების ჩატარება.
|
კარგად ახერხებსმარტივი მათემატიკური ობიექტის სახელწოდების და ძირითადი თვისებების გადმოცემას
|
9-10ქულა
|
გაკვეთილზე აქტიურია,მობილიზებული,უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს
|
კარგად ახერხებს შეაჯამოს ,გააანალიზოს წაკითხული ინფორმაცია, არის ლიდერი.
|
აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში,დასმული კითხვები ღრმა, შინაარსიანი და მიზნობრივია;კითხვებზე პასუხობს დასაბუთებულად,
|
კარგად ახერხებს საკუთარიმოსაზრებების გამყარებას არგუმენტებითა და ფაქტებით, ასევე პარალელებითა და ანალიზით;
|
გამოთქვამს ვარაუდს,იკვლევს კერძო მაგალითზე, ავითარებს მსჯელობის ხაზს, განაზოგადებს მიღებულ შედეგებს,
|
ახდენს სხვადასხვა სახისინფორმაციის ინტერპრეტაციას,მსჯელობს,აკავშირებს ერთმანეთთან დასაჭირო სახით წარმოუდგენს აუდიტორიას
|
კათედრის შეხვედრების ცხრილი
სექტემბერი |
|||
ოქტომბერი |
|||
ნოემბერი |
|||
დეკემბერი |
|||
Комментариев нет:
Отправить комментарий