მათემატიკის კათედრის სხდომის ოქმი N 1
თარიღი: 9.
09. 2015
სხდომას ესწრებოდნენ:
სკოლის დირექტორი: ჟუჟუნა
გაბაიძე
დირექტორის მოადგილე: ეთერ
სამსონიძე
კათედრის წევრები: მარინე
გონაშვილი,მანანა კაპანაძე,ჯულიეტა კობზონაძე,ჟუჟუნა გაბაიძე,დალი
კახეთელიძე,ხათუნა ჩიკვაიძე.
#
|
სახელი,
გვარი
|
საგნის
დასახელება
|
ხელმოწერა
|
1
|
მარინე
გონაშვილი
|
მათემატიკა
|
|
2
|
მანანა
კაპანაძე
|
მათემატიკა
|
|
3
|
დალი კახეთელიძე
|
მათემატიკა
|
|
4
|
ჟუჟუნა გაბაიძე
|
მათემატიკა
|
|
5
|
ჯულიეტა კობზონაძე
|
მათემატიკა
|
|
6
|
ხათუნა ჩიკვაიძე
|
ისტ
|
|
სხდომა გახსნა დირექტორის მოადგილემ. მან დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის წესრიგი და მიმართა მათ, ხომ არ სურდათ დღის წესრიგში რაიმე საკითხის დამატება.
კენჭი ეყარა წინადადებას დღის წესრიგის
დამტკიცების შესახებ:
მომხრე - 6 მასწავლებელი
წინააღმდეგი- 0
თავი შეიკავა- 0
დაადგინეს: დამტკიცდეს
დღის წესრიგი წარმოდგენილი სახით.
დღის წესრიგი:
1. კათედრის თავმჯდომარისა და
მდივნის არჩევა;
2. გრიფირებული და დამხმარე
სახელმძღვანელოების შერჩევა/განხილვა;
3. პედაგოგთა საათების განაწილება;
4. შეფასების რუბრიკების,
მინიმალური შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობის
განსაზღვრა;
5. სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელი
სამუშაოების განხორციელება.
საკითხი N1.კათედრის თავმჯდომარისა და მდივნის არჩევა.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ თბილისის N26 საჯარო სკოლის დირექტორის მოადგილე ე. სამსონიძე
მოისმინეს: ქალბატონმა
ე, სამსონიძემ დამსწრე საზოგადოებას კიდევ ერთხელ შეახსენა კათედრის მუშაობის
პრინციპები, გადაწყვეტილების მიღების წესები. ასევე აცნობა, რომ საქართველოს
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 11 მარტის N36/ნ ბრძანებით
დამტკიცებული ეროვნული სასწავლო გეგმის მე-7 მუხლის მე-3 პუნქტის „ა“ ქვეპუნქტის
შესაბამისად, კათედრის თავმჯდომარეს ირჩევს კათედრა ერთი სასწავლო წლის ვადით.
შესაბამისად, საქართველოს კანონმდებლობის მოთხოვნათა დაცვით, სკოლამ უნდა აირჩიოს
კათედრის თავმჯდომარე. კათედრის სხდომების ოქმების წარმოებისათვის კი საჭიროა
არჩეულ იქნეს მდივანი. ქალბატონმა ეთერიმ დამსწრე საზოგადოებას, ასევე შეახსენა რომ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების
მინისტრის 2011 წლის 11 მარტის N36/ნ ბრძანებით დამტკიცებული ეროვნული სასწავლო
გეგმის მე-7 მუხლის მე-3 პუნქტის „ბ“ ქვეპუნქტის შესაბამისად, ერთი და იმავე პირის
არჩევა კათედრის თავმჯდომარედ შესაძლებელია ზედიზედ სამჯერ და მოუწოდა კათედრის
წევრებს წამოეყენებინათ თავიათი კანდიდატურები.
აღნიშნულ
საკითხზე აზრი გამოთქვეს: ხელოვნების მასწავლებელმა მანანა კაპანაძემ კათედრის თავმჯდომარედ
დაასახელა მარინე გონაშვილი ხოლო მდივნად ჯულიეტა კობზონაძე. მან ხაზი გაუსვა
დასახელებული კანდიდატების კვალიფიციურობას, განათლებასა და გამოცდილებას.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
სასწავლო წლის ვადით მათემატიკის კათედრის თავმჯდომარედ არჩეულ იქნეს მარინე გონაშვილი.კათედრის
მდივნად - ჯულიეტა კობზონაძე.
მომხრე -6 მასწავლებელი
წინააღმდეგი- 0
თავი შეიკავა- 0
საკითხი N2.გრიფირებული სახელმძღვანელოების არჩევა/განხილვა.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ თბილისის N26 საჯარო სკოლის მათემატიკის კათედრის თავმჯდომარე მარინე გონაშვილი.
მოისმინეს: ქ-მა მარინემ დამსწრე საზოგადოებას შეახსენა, რომ სსიპ
ქალაქ თბილისის N 26 საჯარო სკოლამ 2011-2012 და 2012-2013 სასწავლო
წელს აირჩია გრიფირებული სახელმძღვანელოები, რომლითაც უნდა ასწავლონ 5 წლის
განმავლობაში. კათედრის სხდომის წევრებმა ერთხმად გადაწყვიტეს, რომ ვინაიდან არ შეცვლილა
გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელოების ნუსხა, 2015-2016 სასწავლო წლისათვის სწავლება
უნდა განახორციელონ იგივე გრიფირებული სახელმძღვანელოებით. ხოლო რაც შეეხება
დამხმარე სახელმძრვანელოების შერჩევისა და გამოყენების საკითხს გადაწყდა, რომ არჩეულ
იქნას დამატებითი ლიტერატურა დანართში მოყვანილი სახელმძღვანელოების სახით.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
2015-2016
სასწავლო წლისათვის გამოსაყენებელი გრიფირებული და დამხმარე სახელმძღვანელოების ნუსხა განისაზღვროს დანართის შესაბამისად.
მომხრე -6
მასწავლებელი
წინააღმდეგი- 0
თავი შეიკავა- 0
საკითხი N3.პედაგოგთა საათების განაწილება.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ თბილისის N26 საჯარო სკოლის დირექტორი - ჟ. გაბაიძე
მოისმინეს: ქალბატონმა
დირექტორმა დამსწრე საზოგადოებას გააცნო პედაგოგებისათვის საათების სავარაუდო
გადანაწილების გეგმა და მოუწოდა კათედრის წევრებს შენიშვნების შემთხვევაში
გამოეხატათ თავიანთი აზრი.
კათედრის
წევრები გაეცნენ სავარაუდო საათობრივ ბადეს და შენიშვნები არ გამოუთქვამთ.
კათედრის თავმჯდომარემ კენჭისყრაზე დააყენა
პედაგოგთა საათების გადანაწილების საკითხი.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
პედაგოგთა
საათები განაწილდეს შემდეგნაირად:
მათემატიკა
კვირაში 51 სთ. I კლასიდან XIIკლასის
ჩათვლით
ისტ-კვირაში 4სთ. V-VIკლასებში
მომხრე -6
მასწავლებელი
წინააღმდეგი- 0
თავი შეიკავა- 0
საკითხი N4. შეფასების რუბრიკების, მინიმალური
შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობის
განსაზღვრა.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ თბილისის N 26 საჯარო სკოლის მათემატიკის კათედრის თავმჯდომარე - მ.გონაშვილი
მოისმინეს: ქალბატონმა
მარინამ დამსწრე საზოგადოებას შეახსენა, რომ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების
მინისტრის 2011 წლის 11 მარტის N36/ნ ბრძანებით დამტკიცებული ეროვნული სასწავლო
გეგმის შესაბამისად, თითოეული მასწავლებლის მოვალეობაა გააკეთოს შემაჯამებელი
დავალებების ანალიზი. კერძოდ, კლასების მიხედვით ჩატარებული შემაჯამებელი
დავალებების დამადასტურებელი დოკუმენტაციის შეგროვება და შენახვა. აღნიშნულ
დოკუმენტაციაში წარმოდილი უნდა იყოს: სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის
შეფასებასაც ემსახურებოდა კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება; კრიტერიუმები,
რომლითაც შეფასდა ეს დავალებები; მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის
მიერ შეფასებული სამუშაოს რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული სამუშაოს ამსახველი
ვიზუალური მასალა; თითოეული კლასის მოსწავლეთა მიერ მიღებული ქულები. აღნიშნულიდან
გამომდინარე, ქალბატონმა ელზამ კათედრის წევრებს შესთავაზა შეემუშავებინათ
შემაჯამებელი დავალებების შეფასების რუბრიკები, რომლებსაც გამოიყენებენ 2015-2016
სასწავლო წელს სასწავლო პროცესის ხარისხიანად წარმართვისათვის. გარდა ამისა, ეროვნულ
სასწავლო გეგმაში მოცემული მინიმალური შემაჯამებელი დავალებების გათვალისწინებით,
სკოლა ვალდებულია განსაზღვროს, თუ რამდენ შემაჯამებელ დავალებებს ჩაატარებს თითოეულ საგანში.
აღნიშნულ
საკითხზე აზრი გამოთქვეს: ჟ.გაბაიძემ და ჯ.კობზონაძემ წამოაყენეს
თავიანთი წინადადებები შეფასების რუბრიკების შემუშავებასა და მინიმალური
შემაჯამებელი დავალებების განსაზღვრასთან დაკავშირებით.
კათედრის თავმჯდომარემ კენჭისყრაზე დააყენა
აღნიშნული საკითხი.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
1.
შემუშავდეს შემაჯამებელი დავალებების ანალიზისათვის
შეფასების რუბრიკები.
2.
უცვლელად დარჩეს ეროვნული
სასწავლო გეგმაში მოცემული შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობები საგნების
მიხედვით.
მომხრე -6 მასწავლებელი
წინააღმდეგი- 0
თავი შეიკავა- 0
საკითხი N5. სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების
განხორციელება;
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ თბილისის N 26 საჯარო სკოლის მათემატიკის კათედრის თავმჯდომარე მარინე
გონაშვილი.
მოისმინეს: ქალბატონმა მარინამ დამსწრე საზოგადოებას კიდევ
ერთხელ გააცნო სკოლის მიზნები, I
სემესტრში განსახორციელებელი ღონისძიებები და პროექტები. თავმჯდომარემ
დამსწრე საზოგადოებას კიდევ ერთხელ შეახსენა ეროვნული სასწავლო გეგმით
გათვალისწინებული კათედრის ფუნქციები, კერძოდ, საგნობრივი ჯგუფის საგნის/საგნების სწავლების
კოორდინირება, კათედრის
წევრთა შორის გამოცდილების გაზიარება, წარმატებების წინაპირობათა განსაზღვრა და
პრობლემების გადაჭრის გზების ძიება, საგაკვეთილო პროცესისთვის, მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარებისა და სასკოლო ბიბლიოთეკისთვის საგანმანათლებლო რესურსების
შერჩევა და სკოლის დირექციიასთვის გარდა, სხვა კათედრებთან კოორდინირებული
მუშაობა, ზრუნვა
მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისთვის, რეკომენდაციების შემუშავება
სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და მიდგომების დანერგვასთან
დაკავშირებით, შემაჯამებელი
დავალებების ამსახველი დოკუმენტაციის, მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევებისა და
გაცდენების ანალიზი.
ასევე ისაუბრა
კოორდინირებული მუშაობის უპირატესობაზე. მან აღნიშნა, რომ წარმატებული მუშაობისათვის
აუცილებელია საგნობრივი ჯგუფის საგნის/საგნების სწავლების კოორდინირება.
აღნიშნულ
საკითხზე აზრი გამოთქვეს: მათემატიკის მასწავლებელმა მ.კაპანაძემ აღნიშნა, რომ სასწავლო პროცესის
დასაწყებად სკოლის დირექციის მიერ ყველა პირობაა შექმნილი. შესაბამისად, სასწავლო
პროცესის წარმარტებით წარმართვისათვის საჭიროა მასწავლებელთა მხრიდან სამუშაო პროცესის
აქტიურად წარმართვა და პროექტების შემუშავება, რომელშიც ჩაერთვებიან სკოლის მოსწავლეები.
კათედრის თავმჯდომარემ მოუწოდა დამსწრე
საზოგადოებას კენჭი ეყარათ აღნიშნული საკითხისათვის.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
ცნობად იქნეს მიღებული კათედრის თავმჯდომარის მიერ
მოწოდებული ინფორმაცია სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელ სამუშაობთან
დაკავშირებით.
მომხრე 6 მასწავლებელი
წინააღმდეგი- 0
თავი შეიკავა- 0
დღის წესრიგით გათვალისწინებული
საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დაიხურა.
კათედრის თავმჯდომარე: მ.გონაშვილი
მდივანი: ჯ.კობზონაძე.
მათემატიკის
კათედრის სხდომის ოქმი N2
თარიღი:
17. 09. 2015
სხდომის
დაწყების დრო:15 სთ.
სხდომის
დასრულების დრო:1530
სხდომას
ესწრებოდნენ:
სკოლის
დირექტორი: ჟ. გაბაიძე, დირექტორის
მოადგილე: ე. სამსონიძე
კათედრის
წევრები: მარინა გონაშვილი,მანანა კაპანაძე,ჟუჟუნა გაბაიძე,ჯულიეტა კობზონაძე,დალი
კახეთელიძე,ხათუნა ჩიკვაიძე
#
|
სახელი,
გვარი
|
საგნის
დასახელება
|
ხელმოწერა
|
1
|
მარინე
გონაშვილი
|
მათემატიკა
|
|
2
|
მანანა
კაპანაძე
|
მათემატიკა
|
|
3
|
დალი
კახეთელიძე
|
მათემატიკა
|
|
4
|
ჟუჟუნა გაბაიძე
|
მათემატიკა
|
|
5
|
ჯულიეტა კობზონაძე
|
მათემატიკა
|
|
6
|
ხათუნა ჩიკვაიძე
|
ისტ
|
|
სხდომა გახსნა კათედრის
თავმჯდომარემ-მარინა გონაშვილმა .მან დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის
წესრიგი და მიმართა მათ, ხომ არ სურდათ დღის
წესრიგში რაიმე საკითხის დამატება.
დღის
წესრიგი:
მათემატიკის
კათედრის მიერ შეფასების ჯგუფის წევრობის კანდიდატების არჩევის საკითხის განხილვა.
კენჭი ეყარა
წინადადებას დღის წესრიგის დამტკიცების შესახებ:
1. მომხრე 6 მასწავლებელი
2. წინააღმდეგი- 0
3. თავი შეიკავა- 0
დაადგინეს: დამტკიცდეს დღის წესრიგი წარმოდგენილი სახით.
საკითხი N1. მათემატიკის კათედრის მიერ შეფასების ჯგუფის
წევრობის კანდიდატების არჩევის საკითხის განხილვა.
მომხსენებელი: სსიპ ქალაქ თბილისის N 26 საჯარო სკოლის მათემატიკის
კათედრის თავმჯდომარე მარინა გონაშვილი
მოისმინეს: ქალბატონმა მარინამ დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის
წესრიგით გათვალისწინებული საკითხი. მან კათედრის წევრებს კიდევ ერთხელ შეახსენა, რომ
საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის N68 დადგენილებით დამტკიცებული მასწავლებელთა
საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის
თანახმად, საჯარო სკოლის მასწავლებლები ვალდებულნი არიან 2015-2016 სასწავლო წლის
დაწყებიდან ჩაერთონ სქემაში დადგენილი პროცედურების დაცვით. მასწავლებელმა უნდა გაიაროს პროფესიული
განვითარების თანმიმდევრული გზა.რომელიც მოიცავს შიდა და გარე შეფასებას. შიდა
შეფასება მოხდება მასწავლებლის მიერ თვითშეფასების კითხვარის შევსებით და
მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის მიერ მასწავლებლის შეფასებით, ხოლო გარე შეფასება
განხორციელდება საგანში გამოცდის ჩაბარებისა და გარე დაკვირვების საფუძველზე.
მასწავლებლის
შიდა შეფასებას განახორციელებს შეფასების ჯგუფი, რომელიც უნდა შედგებოდეს შემდეგი
წევრებისაგან: დირექტორის, დირექტორის მოადგილის (ასეთის არსებობის შემთხვევაში),
ფასილიტატორისა და შესაბამისი საგნობრივი/საგნობრივი ჯგუფის კათედრის მიერ 3 წლის
ვადით არჩეული წევრისაგან. აღნიშნულიდან გამომდინარე, მიმდინარე სხდომაზე საჭიროა ესთეტიკის
კათედრიდან დასახელდეს სამუშაო ჯგუფის წევრობის
კანდიდატი, რომელიც წარედგინება სკოლის დირექტორს.
აზრი გამოთქვეს: მათემატიკის კათედრის წევრმა -მანანა კაპანაძემ.
მან დაასახელა ჯულიეტა კობზონაძის კანდიდატურა, ხაზი გაუსვა მის სამუშაო
გამოცდილებას, კვალიფიციურობას და აღნიშნა, რომ მას აქვს ანალიტიკური აზროვნების
უნარი, არის სამართლიანი და შესაბამისად, თავს კარგად გაართმევს დაკისრებულ
ფუნქციას.
კათედრის თავმჯდომარემ მოუწოდა
დამსწრე საზოგადოებას კენჭი ეყარათ ჯულიეტა კობზონაძის კანდიდატურისათვის.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
შეფასების ჯგუფის წევრის
კანდიდატად მათემატიკის კათედრიდან მასწავლებელთა შეფასების სამუშაო ჯგუფის წევრობის
კანდიდატად დასახელდეს ჯულიეტა კობზონაძე და წარედგინოს დირექტორს.
მომხრე -6 მასწავლებელი
წინააღმდეგი- 0
თავი შეიკავა- 0
დღის წესრიგით
გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დაიხურა.
კათედრის
თავმჯდომარე: მარინა
გონაშვილი
მდივანი:
მანანა კაპანაძე.
კათედრის
სემესტრული სხდომის ოქმი N3
თარიღი: ---12 იანვარი 2016
წელი
სხდომის
დაწყების დრო --12- სთ
სხდომის
დასრულების დრო -1230-- სთ
კათედრის
თავმჯდომარე:მარინა გონაშვილი
მდივანი: მანანა კაპანაძე
სხდომას
ესწრებოდნენ: ჟუჟუნა გაბაიძე
დირექტორის
მოადგილე:ეთერ სამსონიძე
კათედრის
წევრები:მარინა გონაშვილი,მანანა კაპანაძე,ჯულიეტა კობზონაძე,ჟუჟუნა
გაბაიძე,ხათუნა ჩიკვაიძე,დალი კახეთელიძე
#
|
სახელი,
გვარი
|
საგნის
დასახელება
|
ხელმოწერა
|
1
|
მარინა გონაშვილი
|
მათემატიკა
|
|
2
|
მანანა კაპანაძე
|
მათემატიკა
|
|
3
|
ჯულიეტა კობზონაძე
|
მათემატიკა
|
|
4
|
ჟუჟუნა გაბაიძე
|
მათემატიკა
|
|
5
|
დალი კახეთელიძე
|
მათემატიკა
|
|
6
|
ხათუნა
ჩიკვაიძე
|
ისტ
|
|
დღის
წესრიგი:
1.
პირველი სემესტრის შეჯამება, მათ შორის მოსწავლეთა აკადემიური შედეგების განხილვა;
2.
I სემესტრის განმავლობაში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
ანალიზი.
3.
II სემესტრის სამუშაო გეგმის დამტკიცება;
კენჭი ეყარა
წარმოდგენილ დღის წესრიგს:
მომხრე - --6-
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
საკითხი N1. პირველი სემესტრის
შეჯამება, მათ შორის მოსწავლეთა აკადემიური შედეგების განხილვა;
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ თბილისის N...26 საჯარო სკოლის--------მათემატიკის-----------კათედრის
თავმჯდომარე: ____მარინა გონაშვილი____________
მოისმინეს: ქალბატონმა
_______მარინამ_____________ დამსწრე
საზოგადოებას გააცნო ინფორმაცია მოსწავლეთა პირველი სემესტრის აკადემიური
მოსწრების შესახებ. დეტალურად ისაუბრა პირველ სემესტრში კლასების მიხედვით
მოსწავლეთა შეფასებებზე, რეიტინგულ სისტემაზე, გაცდენებზე. მან აღნიშნა, რომ სემინარების, სასკოლო
თემატური პრეზენტაციებისა და ჩატარებული შემაჯამებელი სამუშაოების შედეგად
გამოიკვეთა საშუალო და მაღალი შედეგები, რაც მასწავლებლების მუშაობის მაღალი ხარისხის
მაჩვენებელია. 2015-2016 სასწავლო წლის I სემესტრში მათემატიკის კათედრაში გაერთიანებული
საგნების საშუალო აკადემიური მაჩვენებელი არის შემდეგი:
1.
მათემატიკა - ---;
2.
ისტ - ---;
ქალბატონმა ჟუჟუნა გაბაიძემ აღნიშნა, რომ ეს მაჩვენებელი
ძალიან კარგია და მასწავლებელთა დაუღალავი
შრომის შედეგად მოსწავლეები კიდევ უკეთეს შედეგს აჩვენებენ მომავალში. სასურველი
იქნება II სემესტრიდან დაიგეგმოს ერთობლივი ღონისძიებები, პროექტები, სადაც
აქტიურად ჩაერთვებიან სსიპ ქალაქ თბილისის
N.26.. საჯარო სკოლის მოსწავლეები. პირველ სემესტრში განხორციელებულ
პროექტებსა და ოლიმპიადებში მოსწავლეთა მონაწილეობა დადებითად აისახა მათ
აკადემიურ შედეგებზეც. მან ისაუბრა იმ დადებით გავლენაზე, რომელიც კლასგარეშე
აქტივობებს აქვს მოსწავლეთა მოსწრებაზე. ასევე აღნიშნა, რომ სსიპ ქალაქ თბილისის
N..26. საჯარო სკოლის პრიორიტეტია სამომავლოდ მნიშვნელოვნად გაიზარდოს პროექტული
აქტივობების ხვედრითი წილი, რათა შესაძლებელი გახდეს ელექტრონული პორტფოლიოს
წარმოება. აქვე აღინიშნა, რომ კათედრის მუშაობაში, წინა წლებთან შედარებით,
პროგრესიც შეინიშნება. ქალბატონმა ..ჟუჟუნამ.. აღნიშნა, რომ აუცილებელია
აქტივობების მინიმალური რაოდენობის შესრულება თითოეული საგნისათვის. მისაღები
ფორმაა ინტეგრირებული გაკვეთილებისა და ერთობლივი ღონისძიებების ჩატარება.
სხდომის მონაწილეები შეთანხმდნენ, რომ მეორე
სემესტრიდან, ცალკეული საგნების შესაბამისად, კათედრის მიერ დაიგეგმოს სხვადასხვა
პროექტები. მასწავლებლებს დაეკისროთ სხვადახვა პროექტების განხორციელების
ვალდებულება.
კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე - -6--
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა: ცნობად იქნეს
მიღებული პირველი სემესტრის
შეჯამება, მათ შორის მოსწავლეთა აკადემიური
შედეგები
საკითხი N2. 2015-2016 სასწავლო წლის I სემესტრის განმავლობაში ჩატარებული
შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი.
მომხსენებელი: სსიპ ქალაქ თბილისის N..26. საჯარო სკოლის მათემატიკის-კათედრის
თავმჯდომარე - ..მარინა გონაშვილი....
მოისმინეს: ქალბატონმა
..მარინამ... დამსწრე საზოგადოებას
კიდევ ერთხელ შეახსენა, რომ ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისად, თითოეულმა
მასწავლებელმა უნდა გააკეთოს მის მიერ ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
ანალიზი. აღნიშნულ დოკუმენტაციაში წარმოდგენილი უნდა იყოს: სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურებოდა კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება; კრიტერიუმები, რომლითაც შეფასდა შესრულებული დავალებები; მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული ნამუშევარის რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა; თითოეული კლასის მოსწავლეთა მიერ მიღებული ქულები. მათემატიკის
კათედრაზე გაერთიანებულ თითოეულ საგანში კლასების მიხედვით ჩატარდა სასკოლო
სასწავლო გეგმით განსაზღვრული შემაჯამებელი დავალებები. თითოეულმა მასწავლებელმა
კათედრის სხდომაზე წარმოადგინა მათ მიერ ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
ანალიზი.
აღნიშნულ
საკითხზე აზრი გამოთქვეს: მათემატიკის
მასწავლებელმა - .მანნანა კაპანაძემ.... აღნიშნა, რომ შემაჯამებელი
დავალებების ანალიზი ეხმარება მასწავლებელს გაანალიზოს თითოეულ კლასში ჩატარებული
სამუშაოები. რა ქმედითი ნაბიჯებია საჭირო უკეთესი შედეგის მისაღებად, დაგეგმოს ამ
კლასში განსახორიელებელი ღონისძიებები და ა.შ 2015-2016 სასწავლო წლის
შემაჯამებელი დავალებების ანალიზის შედეგად გამოვლინდა მოსწავლეთა სუსტი მხარეები,
რომელზეც მასწავლებლები გააგრძელებენ მუშაობას და გაითვალისწინებენ შემდეგი
სამუშაო პროცესის განმავლობაში მუშაობისას.
კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე - -6--
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
ცნობად იქნას მიღებული სსიპ
ქალაქ თბილისის N.26.. საჯარო სკოლის მასწავლებელთა მიერ წარმოდგენილი
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი.
საკითხი N4. II
სემესტრის სამუშაო გეგმის შემუშავება/დამტკიცება.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ თბილისის N.26.. საჯარო სკოლის
კათედრის თავმჯდომარე - __მარინა
გონაშვილი_______________________
მოისმინეს:
ქ-ნ _____მარინას__________ ინფორმაცია კათედრის სამუშაო გეგმის შესახებ. სამუშაო გეგმაში
გათვალისწინებულია ორი სხდომა, 1 სხდომა გამოსაშვები გამოცდის დაწყებამდე და 1
სხდომა კი სასწავლო წლის დასრულებისას.
სხდომაზე შემუშავდა კათედრის
სამუშაო გეგმა, სადაც ჩამოთვლილია კათედრის სხდომების სავარაუდო დღის წესრიგი.
დაიგეგმა მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების მიზნით ტრეინინგებისა და სემინარების ჩატარება. აგრეთვე, დაიგეგმა
ინტეგრირებული გაკვეთილების ჩატარება.
კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე - -6--
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
კენჭისყრის
შედეგად პედაგოგიურმა საბჭომ დაადგინა:
დამტკიცდეს კათედრის
თავმჯდომარის მიერ წარმოდგენილი მათემატიკის კათედრის II
სემესტრის სამუშაო გეგმა 2015-2016 სასწავლო წლისთვის.
დღის წესრიგით
გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დახურულად
გამოცხადდა.
სხდომის
თავმჯდომარე: -მარინა გონაშვილი.
სხდომის
მდივანი: ----ჯულიეტა კობზონაძე------------------.
Комментариев нет:
Отправить комментарий